fbpx

Dotazník pro reklamy

Nejste-li společnost nebo organizace - vyplňte například jméno.

Vysvětlení:
- PPC se využívá pro vyhledávací kampaně, zajímají nás klíčová slova.
- Obsahová síť je formou banneru, fotky či videa. Cílíme na zájmy.
- Remarketing se používá pro zpětné oslovení uživatelů, kteří byli na webové stránce, nakoupili nebo nákup nedokončili.

Vyberte, jakou strategii rozpočtu chcete.

Vysvětlení:
- Dlouhodobý rozpočet využívá nastavenou denní částku, například 100 Kč. Denní rozpočet do reklamy nepřesáhne více jak zvolenou částku za den.
- Jednorázový rozpočet rozloží částku do zvoleného období, ve kterém nám reklama poběží.
Uveďte částku, kterou jste ochotni investovat. Berte v úvahu, že čím vyšší částka - tím vyšší zobrazení. (platí pro obsahovou síť)

Před nastavením provádí náš specialista audit.

Před nastavením provádí náš copywriter audit.
Pro obsahovou síť potřebujeme zájmy uživatelů. Prosím, uveďte návrhy zájmů, které jsou relevantní pro Váš druh podnikání.

U nás je to například: Marketing, Propagace, Reklamní agentura ...
Pro vyhledávací kampaně (PPC), potřebujeme klíčová slova. Zadejte prosím návrhy klíčových slov, které jsou relevantní pro Vaše podnikání.

U nás je to například: Marketingová agentura, marketing, online marketing, reklamy na internetu ...

Ačkoliv nám záleží na tom, abyste vytěžili z reklam co nejvíce a neutráceli zbytečně peníze - doporučujeme optimalizaci.

Cenová sazba (měsíční) je založená na počtu reklamních kampaní, které budete mít aktivní. Vytvoříme Vám rozpočet na míru.

Přehledné reporty zasíláme do mailu.
Uvidíte kolik bylo zobrazení, kliknutí na odkaz, jaká byla cena prokliku, kolik jste utratili z rozpočtu, jaké máte % CTR kampaně, kolik bylo konverzí a podobně.

Uveďte kde chcete, aby se Vaše reklamy zobrazovaly. Případně uveďte - Celá Česká republika.

Například: Liberecký kraj, Středočeský kraj ...
Pokud chcete cílit na kraje, ale s omezenými regiony - zvolte jaké. (například: Česká Lípa, Liberec)